در آستانه سی سالگی

روزمره هایم

در آستانه سی سالگی

روزمره هایم

دلم گرفته ... خیلی خیلی خیلی....

قلبم درد میکنه یه عالمه بغض و گریه دارم

حالم از هر چی ..... تو دنیاست به هم میخوره

تقصیر کیه؟! من ؟ اون؟ یا اونا؟؟؟؟

حس پوچی دارم همین لحظه !

نظرات 4 + ارسال نظر
مــــــریم بـانو شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 12:41

ساراااااااااااااا :(

چی شده قربونت بــــــرم :( نگرانت شدم :(

چی بگم :(

خانوم مارپل جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 19:12

عزیزممم چی شده؟
بازم قوم الضالمین اذیتت کردن؟

اونا که همیشه در صحنه هستن !
ولی این بار مشکلم اونا نبودن..... که کاش بودن :(

خانومی پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 14:11 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

چی شده سارای جان ؟
اتفاقی افتاده؟
آروم باش عزیزم :* بیا بنویس شاید بهتر بشی

کاش نوشتنی بود ....

نارنجدونه پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 09:10

الهی قربونه دلت برم من بخدا حست رو خیلی خوب میفهمم من تموم سال پیش رو اینطوری بودم خدا به دادم رسید امشب شب عیده از خدا بهت آرامش عیدی بده منم برات دعا میکنم
تو رو خدا خوب شو سارایی زندگیت رو خراب نکن

خدا نکنه :*
واقعا تنها عیدی که میتونه بهم بده آرامشه !
دیگرانن که دارن خراب میکنن نه من .... :(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.