در آستانه سی سالگی

روزمره هایم

در آستانه سی سالگی

روزمره هایم

یک

تغییر مکان دادن به یه خونه ی جدید هم میتونه خوب باشه و هم بد ! خوبه چون تمام کسایی که دلت نمیخواست روزمره هاتو بخونن دیگه نمیتونن پیدات کنن و بده چون دلت هنوز تو خونه ی قبلیته ! خونه ای که چندین ساله توش خاطره داری .... ولی مجبوری ترکش کنی و از نو شروع کنی

خیلی وقته ننوشتم حس نوشتن درونم خوابیده بود . خیلی حرفا دارم بزنم .... در استانه سی سالگی هستم با کلی دغدغه .... کلی حرف .... مینویسم تا خودم سبک شم .... تا شاید برا کسی تجربه شد .... تا یادم بمونه این روزامو


آدرسمو به هر کس لازم بدونم میدم خواهش میکنم اگه خواستین به کسی معرفی کنین قبلش از خودم بپرسین .... نمیخوام اینجا هم رمزی بنویسم ....

نظرات 4 + ارسال نظر
خانوم مارپل چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 01:35

البته اون نظر قبلیمو برای پست جدیدت نوشته بودم که اشتباهی اینجا نوشتم :P
به پری هم بگم اینجا رو؟ ;;)

بله بگو چرا که نه :*

خانوم مارپل چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 00:05

به به سلامن علیکم و رحمته الله
مبارکه عزیزم :*
منم عااااشق کافی شاپ بازیم :))
تو به من اینارو یاد بده منم بهت اونارو :D
راسی تو که همه چیو عوض کردی بهتر نیست اسمتم عوض کنی؟

سلام عزیزمممممم :*
حیف که دوریم از هم وگرنه هر روز میومدی کافی شاپم :دی
باااااااااااااشه :دی
انقد فکر کردم اسمی پیدا کنم ولی واقعا هیچی به ذهنم نرسید ! احتمال پیدا شدنم خیلی کمه ! اسممو گذاشتم سارای ....

فلفل بانو سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 13:10

عزیزم خوشحالم که بهتری وای فک کن نازی منم گاهی افسرده میشم !
خدا رو شکر خانم استاد که هنرتو داری به کار میبندی راستی از زندگیت بگو خیلی دوست دارم بدونم چیکار میکنی و چطوری همیشه گوشه ذهنم رو زندگیت وروابطتت با همسرت که به هرحال چطوری شد اشغال میکرد
خخخخخخخخخیلی خوشحالم که دوباره مینویسی باور کن آدم یه طورایی تخلیه میشه بوس بوس

عزیزم :*:*:*
از زندگیمم میگم چشم انقدر حرف دارم واسه زدن :))
اتفاقا تو هم یکی از کسایی هستی که همیشه یادتم ! تو هر شرایطی ! مخصوصا وقتی پای مادر شوهر وسط باشه یاد تو و سیندخت میفتم هی به خودم دلداری میدم که تنها من نیستم که اذیت میشه :))
قربونت بشم ببوس دختر خوشگلتو :*

خانومی دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 21:22 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

خونه نو مبارک عزیزم:)
دیگه اینجارو زود به زود آپ کن خانومی و مطمئن باش آدرست مطمئن میمونه پیش خودم :*

مرسی عزیزم
ایشالا :*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.